Truth is always strange — stranger than fiction. Lord Byron

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Ελ Σαλβαδόρ Πρότζιεκτ

Εν είμαι καλά.
Εγύρισεν μου.
Επέιρεν με που κάτω.

Ας τα αρκέψω όμως, που την αρχή.
Στο πανεπιστήμιο, στο τμήμα των πολιτκών μηχανικών, υπάρχει μια ομάδα που πηγαίνει κάθε χρόνο για ενάμισι με 2 μήνες, εδώ και 10 χρόνια περίπου, ακτιβιστηκά σε περιοχές του Ελ Σαλβαδορ να βοηθήσει κτίζωντας υποδομές, σπίτια, σχολεία κ.α για τους σεισμόπληκτους - θεομηνόπληκτους και μια χώρα που πέρασε μεγάλο εμφύλιο πόλεμο.
Πληροφορίες [δαμε] τζιαι [δαμέ].
Φέτος εδιαλέχτηκα τζιαι εγώ σε τούτη την ομάδα των 11 ατόμων. Είμαι ο μόνος Κυπραίος τζιαι ο μόνος που την χρονία μου, οι παραπάνω εν δοκτοράες ή ποστ ντοκ.
Ένιγουεις που την αρχή μόλις εδιαλέχτηκε η ομάδα προσπαθούσε να μαζέψουμε λεφτα. Ήτε διοργανώνουμε events όπως γιούνιον nights - πάρτυ βασικά ή ότιδηποτε άλλο.. ήταν να κάμουμε τζιαι naked centerfold τζιαι να μας δώκουν 500 λίρες για την εφημερίδα του πανεπιστημίου αλλά τελικά εν έγεινε.. ακόμα.. Ή μαζέφκουμε λεφτά που εταιρίες 'ευαισθητοποιημένες'.  Έχουμε τζιαι κάποια λεφτά ευτυχώς που πιο παλιές δωρεές αλλά πρέπει να συνεισφέρουμε τζιαι εμέις έτσι ώστε το προτζιεκτ να μπορεί να συνεχίσει τζιαι στο μέλλον τζιαι φαίνεται πολλά δύσκολο τελευταία να μας σπονσάρουν.
Τα χρήματα θέλουμεν τα γιατί τζιαι τα υλικά σαν τσιμέντο, εργαλεία εμείς τα παρέχουμε τζιαι στοιχίζουν.
Συνεργαζόμαστε με έναν NGO-non governmental organisation (όπως την Unicef αλλα για κεντρική Αμερική που εν υπεύθυνη για έτσι πράματα κυρίως) την REDES τζιαι εν μαζί τους που συνεργαζώμαστε για το τι θα αναλαμβάναμε φέτος να κατασκευάσουμε.
Έχουμε τζιαι κάποια λεφτά ευτυχως που πιο παλιές δωρεές αλλά πάλε φένεται δύσκολο τελευταία να μας σπονσάρουν.

Τα προβλήματα που θα αντιμετοπίσουμε εν αρκετά επειδή ουσιαστικά εν σε ζούγκλα που θα πάμε και υπάρχει κίνδυνος μαλάριας για αυτό πρέπει να πίνουμε χαππούθκια, υπάρχει ο κίνδυνος που gangs μερίκες φορές και τα περιβόητα bus wars αν έρθουμε από Γουατεμάλα, τα άλλα ούλα εν βασικά λεπτομέρειες όπως να μεν τραυματιστείς σαν θα κτίζουμε. το φαίν τζια ξέρω γώ..

Αλλά τούτα ούλα εν λεπτομέρεις για μένα επειδή το πρόβλημα μου εμένα είναι πώς να πάω Ελ Σαλβαδόρ, το αρχικό σχέδιο ήταν να ΜΕΝ πάω μέσω Αμερικής επειδή χρειάζουμε βίζα, ακόμα και για τράνσιτ που εν να κάτσω μέσα στο αεροδρόμιο για 2 ώρες για να πιάσω το κοννέκσιον. Ναι έστειλα ίμειλ τις αμερικάνικης πρεσβείας τζιαι απαντήσαν μου: "you cannot land in USA even for a minute without a visa". Για αυτό είπα 'γάμα τα' εν θα κάτσω να φκάλλω βίζα που έσιει τόση διαδικασία τζιαι να τους δόκω 160 ευρώ για να κάτσω 2 ώρες μες το αεροδρόμιο τους.
Έτσι είπα να έβρω άλλον τρόπο να πάω Ελ Σαλβαδορ.
Οι άλλοι 10 της ομάδας δεν έχουν πρόβλημα επειδή έχουν ήτε Βρεττανικό, Αμερικάνικο ή Ισπανικό διαβατήριο τζιαι δεν θέλουν βίζα για Αμερική, μόνο να συμπληρώσουν ονλάιν μια φόρμα!!!
Εγώ όμως σαν Κυπραίος έσιει ολόκληρη διαδικασία για να πιάσω βίζα, τζιαι πρέπει να δόκω τζιαι 160 ευρωπουλάκια για την αίτηση.
Έψαχνα κάτι πτήσεις που πάν Ελ Σαλβαδορ απο Αγγλία αποφεύγοντας την Αμερική.
Ειλικρινά εφάνηκε σχεδόν αδύνατο, εν ελάχιστες οι πτήσεις που υπάρχουν τζιαι το ταξίδι πολλά πιο περίπλοκο!!
Καταραμένοι Αμερικάνοι, σχεδόν επιβάλλουν σου για να επισκεφτείς την κεντρική Αμερική να πρέπει να περάσεις μέσα που usa.
Ελέγχουν τον κόσμο λαλώ σου..
Ήβρα κάτι πτήσεις με KLM Λονδίνο-Αμστερντάμ-Παναμά-Γουατεμάλα τζια μετά λεοφορείο να παω ελ σαλβαδόρ αλλά εν πανάκριβα. Μετά ήβρα κάτι μέσω Ισπανίας Μαδρίτης αλλά πάλε ήταν ακριβά.
Τζιαι βασικά παρόλο που ήταν να πάω μόνος μου 'επέιστηκα' ότι εν να ήταν δύσκολο ταξίδι για αυτό επερίμενα να μου πει ένας ο Ισπανός που εν μες στην ομάδα να επιέναμε μαζί μέσω Μαδρίτης. Τζιαι σήμερα τελικά που ελέγχαμε τις τιμές επειδή είπαμεν να κλείσουμε τα εισιτήρια ως τη άλλη εφτομάδα εκτοξευτήκαν στα διπλάσια περίπου σε σύγκριση με τις πτήσεις που παν μέσω Αμερικής.
Έτσι αναγκαστικά πρέπει να πάω μέσω Μαϊάμι ή εν θα πάω καθόλου γιατί εν θα καταφέρω να φκάλω βίζα!!!
τζια για να φκάλω βίζα επειδη σε 3 εφτομάδες πάω Κύπρο για το Πάσχα είπα να ζητήσω το interview στην Κύπρο αφού που Αγγλία με Κυπριακό διαβατήριο εν πιο περίπλοκο..
το θέμα ένει ότι εγώ αν καταφέρω να φκάλω βίζα θα γίνει τέλη Απριλίου τζιαι οι τιμές των εισητηρίων θα εκτοξευτόυν....

εγύρισεν μου.....
θέλω πολλά να πάω σε τούτο το ταξίδι γιατί εν μοναδική εμπιρεία τζιαι εμίσησα τους Αμερικάνους με την γραφιοκρατία τους που στέκουντε εμπόδιο για να πραγματοποιηθεί..
παγκόσμια ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ διακίνησης μετά λαλούν σου...
οι άππαρον!

υ.γ.1.: καμιά άλλη χώρα εν θέλει βίζα που τις άλλες που ήταν να πάω, μόνο η Αμερική
υ.γ.2: το πιο γελοίο της υπόθεσης εν ότι για point of contact in USA έβαλλα τον Μικχαήλ, που εν να ελέξουν το μητρώο του εν τζιαμέ που εν έσιει περίπτωση να μου δώκουν βίζα!

13 σχόλια:

Atwa είπε...

εν μπορείς να πεις είμαι γρήγορο πιστόλι! ;) και θα ήμουν ακόμα γρηγορότερο αν δεν μου έκαμεν κούτζια ο μπλόγκερ!

Μακάρι να καταφέρεις να πας ! Εν υπέροχη εμπειρία και ήθελα κι εγώ να πάω εθελοντισμό για να διδάξω σε παιδιά της Αφρικής αλλά πού να βρω 3000 ευρωπουλακια οεο?!

Νομίζω θα είναι αξέχαστη εμπειρία :)

και εγώ νευριάζω άμα ακριβώνουν τα εισητήρια από τη μια μέρα στην άλλη! grrr

υπομονή για να φτάσεις στον στόχο

mauve_dizziness είπε...

Νομίζω κάπως βλέπουν όταν ψάχνεις συχνά συγκεκριμένον εισιτήριο και ακριβώνουν το. Εν γίνεται, γιατί έπαθα το πολλές φορές.
Καλή τύχη με το πρότζιεκτ! Έστω και με δυσκολία εύχομαι σου να τα καταφέρεις.
Once in a lifetime experience. Φυσικά μέχρι να προκύψει η επόμενη ευκαιρία ;p

Πρασινάδα είπε...

Αφού θα πάεις Κύπρο το Πάσχα, κλείσε ονλάιν στην πρεσβεία της Αμερικής ενα ραντεβού. Θα σου στοιχίσει ~100 ευρώ περίπου για τουριστική η οπόια βίζα θα μείνει μεσα στο διαβατήριο σου για 10 χρόνια τζαι μάλτιπολ έντρι.

Αν θέλεις την γνώμη μου γιατί το θέμα αμερικανικες βίζες, αεροδρόμια, ταλαιπωρίες έφα τα μετα κουταλάκι, κόψε το εισητήριο σου μέσω Αμερικής που τα τωρά. Για την Αμερικάνική βίζα απλά θα πρέπει να σπαταλήσεις 2-3 ώρες ενα πρωινό τζαι την επόμενη μέρα θα εν έτοιμη. Μόνο αν έσεις ποινηκό μητρώο δεν σου δυούν....Εν απλό το θέμα βίζας τζαι μεν το αφήνεις να σε αγχώνει....Αν θέλεις να σε βοηθήσω για την διαδικάσία στείλε μέιλ. Τι στο καλο συμπλόγκερς είμαστε!

Νηπενθές είπε...

άτουα,
:) ναι είσαι γρήγορη χαχαχα!!
ναι άκουσα τζιαι για έναν φίλο μου που πήγε στην Γκάνα τζιαι νομίζω κάτι τεθκιο έκαμε..
υπομονήν..

μωβ,
ναι εν γεγονός κάποτε έγεινε τζιαι σκάνδαλο οι μόνο με αεροπορικές εταιρίες αλλά τζιαι με το άμαζον.. αλλά εγώ καθαρίζω τα κούκκις μου!
τζιαι εγώ ελπίζω να τα καταφέρω, να σε καλα!:)

πρασινάδα,
ναι έτσι ένει όπως τα λάλεις εν σε δολλαρια που τα θορούσα 105 ευρά εν τελικά..
έκαμα την αίτηση αλλά για 2 βίζες για τουριστική τζιαι τρανσιτ νομίζεις θα πρέπει να πληρόσω 2 φορές;
έκλεισα τζιαι ραντεβού για μόλις θα πάω Κύπρο
ελπίζω να εγκριθεί τζιαι να μου στείλουν το διαβατήριο πριν να φύω.. λαλεί θέλουν 2 εβδομάδες ώσπου να σου το στείλουν ταχυδρομικός
λαλείς να κλείσω τα εισιτήρια που τα τωρά τζιαι σικκιμέ;
.. αλλά τζιαι εγώ ενθουσιάζουμουν με την ιδέα να γυρίσω τον κόσμο γα να φτάσω ελ σαλβαδόρ.. ήταν να πιάσω τζιαι μαγνήτες της she χαχαχα..
αλλά άτε ας πάμε τζια ας εν μέσω Αμερικής!

Rania είπε...

Κλείσε τα tickets σου τωρά you don't need to wait to get the visa. Και it doesn't take long to get it..πάεις στην πρεσβεία με τα documents που σου ζητούν, φκάλουν σε φωτογραφία, κάμνεις ενα μίνι interview και σε λίες μέρες έρκετε το passport σου με την visa. You can travel με την ταυτότητα σου για Αγγλία so εν σε κόφτει αν δεν είναι έτοιμο πρίν φύεις.

Γιατί δισπυρκάς? It only takes a little planning..

she είπε...

eprolave me i prasinada.

nai, simfono. kame viza. kai exis tin gia 10 xronia. den ine poli megali diadikasia. and its worth it. mono i taleporia kai ta exoda pou tha ipostis gia na pais el salvador po giri, en krima. sto kato kato, en kalitera na ise me to group sou para na taxideukis monos sou. sin, to oti an tairkasi en kala na katsete na dite tze lion tin florida. :)

Rania είπε...

νομίζω άμαν είσαι φοιτητής εν σου διούν 10χρόνη tourist visa..μάλλον ενάν για 5 χρόνια.

Mana είπε...

γιατί δεν δοκιμάζεις μέσω Καναδά; θέλουν και εκεί βίζα;

Πρασινάδα είπε...

Το website της πρεσβείας λαλεί 2 εφτομάδες τωρά. Εϊδα το τζαι εγώ τζαι τα Χριστούγεννα που έπρεπε να ανανεωσω την δική μου, αλλά εν πελλάρες. Επία Πεμπτη τζαι Δευτέρα ήταν έτοιμη, Τζαι ότι ώρα να βάλλεις το ραντεβού, εσύ να πάεις η ώρα 8 γιατί τζαμέ εν φερστ καμ φερστ σερβντ.

Μια βίζα θέλεις τουριστική τζαι όσα χρόνια τζαι να σου δώκουν είτε 5 είτε 10, εν μάλτιπολ εντρι, τζαι ετσι ενα να ξενοιάσεις για τόσα χρόνια...Εν εκατάλαβα γιατί νομίζεις ότι θέλεις 2;

Εν τζαι λίο ιδιότροποι για τες φωτογραφείες...μπορείς να κάμεις απλοαντ μια δική σου αλλά το σύστημα θα σου λύσει τα νευρα γιατί εν πολλά τα ρικουάιαρμεντς. Προτείνω να δώκεις 10 ευρώ να πάεις σε ένα φωτογραφείο να τους πεις οτι θέλεις φώτο για την Αμερικάνικη πρεσβεία τζαι θα καταλάβουν.

Τζαι μεν σικκιρτίσεις. Στην πρεσβεία στην κυπρο εν πιο αυστηροί πάρα στην ίδια την Αμερική!

Τζαι θα περιμένουμε κανένα φωτοντοκουμέντο τζαι ιστορίες! Όπως τα ρεπορτάζ που είσεν πάει τζαι παλιά ο Γούιλιαμ! :)

Νηπενθές είπε...

ράνια,
έκαμα το!
είμαι δυσπιρκοτικός τύπος ώρες ώρες..χαχα!
ελπίζω να εν για 10 χρόνια..

she,
έτσι έκαμα, έχασες μαγνήτες που παναμά τζιαι γουατεμάλα!
κάτι έτσι εν να γίνει εν να δώκουμεν τζιαι τον γυρώ μας στο Μαϊάμι!

Μάνα,
είχα το τσιεκκάρει, όι εν θέλεις βίζα επειδή εν κόμμονγουελθ, αλλά που Καναδά για να κατεβέις κεντρική αμερική πάλει εν ούλα με τράνσιτ μέσω Αμερικής!

ξανά πρασινάδα,
ωραία! ατε πέρκει παν έτσι εύκολα
έβαλα για 2 βίζες για τουριστική τηβ Β-2 τζιαι για τράνσιτ την C τωρά νομίζω αν φκάλεις Β-2 κάμνει τζιαι για την C..
εν είχα πρόβλημα με photo έκαμα την ήδη άπλοουντ!
εν να προσπαθήσω να μεν σικκιρτίσω, μπόρω τζιαι διαφορετικά;
ποιος εν ο γουιλιαμ;

μπαιδεγουέις φκαριστώ σας ούλους πολλά είσατουν βοήθεια που τα αλήθκια!!:)))

she είπε...

kai apo to el salvador, pali tha pas psila sto ranking ton best blogger friends :)

Πρασινάδα είπε...

Γουίλιαμ.....του Καρόλου τζαι της Νταιάνας τζαι σύντομα της Κέιτ.... :)

Τζαι πάι δε γουέι επιάσαμε το θέμα βίζες τζαι εξιάσαμεν να σου πουμε μπράβο για το "Φέτος εδιαλέχτηκα τζιαι εγώ σε τούτη την ομάδα των 11 ατόμων. Είμαι ο μόνος Κυπραίος τζιαι ο μόνος που την χρονία μου, οι παραπάνω εν δοκτοράες ή ποστ ντοκ" Άξιο τέκνο του χρυσοπράσινου φύλλου!!!

Νηπενθές είπε...

she,
:) θα κάνω ότι μπορώ για να αντιπροσωπεύσω επάξια τη λίστα σου τότε!

πρασινάδα,
ατε ρε μα ο γουίλιαμ εν τζιαι ακτιβιστής ανέβηκεν στην εκτίμιση μου τωρά μπορεί να πάω τζιαι στον γάμο του να του πω τζιαι του χρόνου!
χαχαχα να σε καλά πρασινάδα μου αλλά μεν νομίζεις έκαμα τίποτε πολά σπουδαίο απλά ήμουν άνετος στο ίντερβιου επειδή ήξερα τον 4οετη που εν ο λίντερ του πρότζιεκτ επειδη επιττόσαμεν 2-3 φορές μαζί στο γιούνιον!

Δημοσίευση σχολίου

πέτε μου τα λλίο: