Truth is always strange — stranger than fiction. Lord Byron

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Σ΄αρέσει να λες είσαι ωραίος

Χαράζει.
ηλιαχτίδες μου στραβώνουν τα μάτια.
κλείνω την κουρτίνα και παραμένω στα σκοτεινά.

κοιτάζω τον καθρέφτη βλέπω ένα πρόσωπο γνωστό μα αγέλαστο, αδιάφορα το αποφεύγω και νευριάζω.

ξαναβηθίζομαι εκεί που μ'αρέσει.
αρχίζει δίχα σκέψη, δίχα συνέχεια

βάζω την βελόνα να παίξει, περνούν τα δευτερόλεπτα φωνάζει 'πάμε; πάμε; ΠΑΜΕ; ΠΑΜΕ; ... ΠΑΜΕ' και ξανά το ίδιο το κομμάτι για 'κόμα 3-4 φορές μπας και ξυπνήσω.. αλλά αμ δε.. δεν είναι που ξυπνάνε..

προχθές βγήκα ήμουν με φίλους καρδιακούς, μπασμένα πάντα δικούς σου αλλά μονάχα υποταγμένοι σε κάτι μοιραίους κριτές..
έλεγα τώρα είσαι καλά. είσαι με άτομα δικά σου.
πάλε ψέματα ελέγα.
πάλι μοναχός μου ήμουν.

αεικίνητος, καθόμουν στο πεζούλι, εκεί στην πλατεία σάββατο απόγευμα ο τύπος στην γωνειά τραγουδουσε το blue eyes και όλα πάγωναν.. τα περιστέρια άφειναν πούπουλα στο κενό νεκρά δίχως βάρος, δίχως προορισμό.. τα χρώματα θόλωναν και οι μυρουδιές ενός κινέζικου φαγητού μου έκαιγε τα ρουθούνια..
λαχτάρα δίχως πάθος.

εγώ είμαι εδώ και εσύ εκεί.

11 σχόλια:

Atwa είπε...

πολλές φορές νιώθω κάτι παρόμοιο... ότι είμαι ανάμεσα σε τόσους ανθρώπους και όμως νιώθω τόσο μόνη...

"προχθές βγήκα ήμουν με φίλους καρδιακούς, μπασμένα πάντα δικούς σου αλλά μονάχα υποταγμένοι σε κάτι μοιραίους κριτές.."

πολλά σουρεάλ...θυμίζει στίχο από τραγούδι

Ina είπε...

"εγώ είμαι εδώ και εσύ εκεί." Και μεταξύ σας?

she είπε...

enteli, oulloi mes tounto blog eshete talento sto grapsimo a...poli orea grafis my friend. alla polla lipitero to post sou re...

Rania είπε...

είσαι με τις μαύρες σου?..άρχισε τα ποτά..ή μάλλον συνέχισε τα ποτά from where you left off..

Νηπενθές είπε...

άτουα,
τότε νοιώθεις με..
ναι είναι στίχος άκουα παυλίδη τζίνη την ώρα τζιαι επειρέασε με..

ίνα,
η τελευταία πρόταση εν κολλά με το υπόλοιπο κείμενο αλλά εν ξέρω εφκήκεν αυθόρμητη.. τωρά τι υπάρχει μεταξύ ούτε εγώ εν εκατάλαβα αλλά θα δείξει.

she,
υπερβάλλεις.
εν λυπιτερό επειδή έτσι ίσως εν οι σχέσεις ανθρώπων; ψευτικές;
έχω σου καλά νέα παίζουν μαγνήτες τζιαι που νικαράγουα τζιαι κωστα ρίκα!:Ρ

ράνια,
εν μπορώ να πω είμαι με τις μαύρες μου ράνια, απλά εν κάτι πράματα του σαββατοκυρίακου που επεράσουν τζιαι ήθελα να τα τοποθετήσω δαμέ.. ένας τρόπς εξαγνισμού ας πούμε :)

she είπε...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,, NAIIIIIIII, NAIIIIIIII, OHHHHHH, NAIIIIIIII...Lege mou tetia, lege mou tetia!!
(ennoite na sou stilo agglikes lires sto account sou vevea)
kai nai, ine ontos etsi oi sxesis ton anthropon. alla an imaste panta arnitikoi kai epifilaktikoi, tote sto telos menoume monoi mas, den ine???
pos pai to diavasma sto library? pali bloggaris anti na diavazis???

Νηπενθές είπε...

ε κανεί που εν να μου στείλεις τζιαι λεφτά για τους μαγνήτες εν τζιαι εν που εννα ένει που χρυσάφι.. τζιερνάς κανένα καφέ στην Κύπρο το πολλίν πολλίν το καλοτζιαίρι μετά το ταξίδι που εν να κάμω..
ναι εν για αυτό που δεν είμαι αρνητικός τζιαι επιφυλακτικός, εν απογοήτευση που φκάλει το κείμενο όι επιφυλακτικότητα!
ε άτε μπλογκάρω και εργάζομαι! έκαμα το λάθος να φέρω το λάπτοπ πανεπιστήμιο σήμερα.

she είπε...

na se tzeraso tze kafe tze cheescake!! alla sigoura en tze ixeres me tze persi re, gia na mpenis ston kopo na mou agorazis magnites!! ara, en logiko na thelo na se kamo reimburse!
en pirazi, bloggare eleuthera. posi doulia to plasma. theli tze nakkourin break.
pe mou tora, pios se apogoiteuse etsi polla?? axizi ton kopo na to sizitoume? oxa na to diagrapsoume pu ta friends list?

Νηπενθές είπε...

όπως επεισημάνω: 'φίλοι καρδιακοί, μπασμένοι πάντα δικούς σου αλλά μονάχα υποταγμένοι σε κάτι μοιραίους κριτές'
αλλά δεν βαρίεσαι θα το θέλουμαι όλα;
νομίζω εν εγώ που φταίω που αναζητώ συνενόηση αλλά έννεν πράμα που πουλίεται στις λαικές αγορές..ο καθε χαρακτήρας εν διαφορετικός.. αλλά άιστα τούτα γνωστά σενάρια με ψεύτικες υποσχέσεις..

Ανώνυμος είπε...

en adiko kapote na ise me toso kosmo k na vlepeis oti k pale ise monos....je 3ereis ti en i xiroteri mona3ia?i mona3ia anamesa se an8ropous pu dn katalavenoun t les...
akou ego ime edo k esi eki!go and find her/him! at least do it for yourself not for her/him!
ps.sti angel kanei t kalitero kineziko all u can eat!!!Mn deis pos epianan t piata tzame!!!ax ti orea xronia...tora pu?oti fao fenete!!!:P

Νηπενθές είπε...

νεκατωμένη,
έννεν άδικο, εν η πραγματικότητα.
δεν μπορούν, να καταλάβουν..
να πάω να την εύρω αα; εε.. εν νάκκον δύσκολο.
εννόεις στο σταθμό έιντζιελ; ήταν να πάω σήμερα ποτζιει μερκές στο μυθόπολης αλλά τελικά έμεινα σπίτι.. να το έχω υπόψην μου καλό.

Δημοσίευση σχολίου

πέτε μου τα λλίο: