Truth is always strange — stranger than fiction. Lord Byron

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

ground ZERO, lost in oblivion

lost in oblivion,
a scenario difficult to understand.
something incorporate but still
a case very much ambiguous

I try
I hope, I fear, I cry
Feel
no pain
melancholy within
is it me or others sense?

numb, in a state of purified
insomnia..
Glorious in a time that everything is dead?
I know, i am just fortunate.
I am in fact very fortunate.

Σήμερα είναι τα γενέθλια μου.

Ελπίζω κάποτε να μπορέσω και εγώ κάποτε στην ζωή μου να προσφέρω όσα μου πρόσφεραν οι γονέις μου..

ΣΗΜΕΡΑ ΚΕΡΝΑΑΑΩΩ !!!!!! :)

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου πολλά φίλε και ότι ποθείς!
Να ζήσεις όσο θέλεις και να θέλεις όσο ζείς...

Mana είπε...

Χρόνια σου πόλλα. χαρούμενος και ευτυχισμένος να είσαι.

Ina είπε...

Ένα Cuba Libre για μένα παρακαλώ με Havana gold black. Πολύχρονος, υγειής με πολλές γεμάτες στιγμές να είσαι.

ΥΓ, μου άρεσε το μανιφέστο σας. Αριθμοί είμαστε όλοι μέσα στις έρευνες και κάποιοι ίσως και μέσα στη ζωή μας.
Καλό ξεσάλωμα.:)

homo anisorropus είπε...

Αααααααα χρόνια σου πολλά!!!!!!!!!

Πρασινάδα είπε...

Χρόνια Πολλά!!!! Πάντα με υγεία τζαι ό,τι άλλο επιθυμείς!

Νηπενθές είπε...

Ινβίκτε, Μάνα, Ίνα, Ανισόρροπους, Ράνια και Πρασινάδα,
σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας! να στε καλά εσείς και οι οικογένειες σας!

Σε όλους κερνάω έστω και εικονικά! αλλά ιδικά:

ίνα,
ένα cuba libre me Havana black, με 2 καλαμάκια το ΄να φούξια τζια τ'αλλό λαχανί, ΕΡΚΕΤΕΕΕ!
χαίρομαι που σου άρεσε το μανιφέστο, μεγάλη αλήθκια τούτο που 'πες!

ράνια,
εγώ είμαι αυτός ο υπέροχος!! χαχα.. κάποτε στα νιάτα μου ήμουν πρωτοσέλιδο σε όλες τις εφημερίδες έτσι μέρες, σε παρακαλώ!
Ωρίστε και τα tequila shot, με αλατάκι και λεμονάκι! Α και η μαργαρίτα!!

τζιαι κάποτε ίσως τζιαι που κοντά αφου λαλώ κάποτε να ανοίξω μπαράκι Κύπρο!

Ανώνυμος είπε...

ohh xronia pola k eftixismena na peraseis omorfa simera=)
8elo je ego jerastiko!!!!:P xxxx
To manifesto i8ela na s stilo email xtes ala e3iastika!shocking aaa....lalei poles ali8kies je eshokaristika lio!!!

Atwa είπε...

Χρόνια σου Πολλά!! Πάντα με υγεία!
Πού να βρεθούμε για το κέρασμα; ;)

mauve_dizziness είπε...

Χρόνια Πολλά γεμάτα με υγεία και κοντά σε ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν!!

Νηπενθές είπε...

νεκατωμένη,
να σε καλα νεκατωμένη μου, αφου θέλεις τζιεραστικό κόπιασε! εε άμαν θέλεις στέλνεις ιμέιλ για να σου αναλύσω τυχων απορίες χαχαχα!!

άτουα,
Φκαριστώ σε πολλά!!
Που σε βολέφκει;

μωβ,
Το σημαντικότερο μωβ μου! να σε καλά και να παιρνάς και εσύ χαρούμενα!

Mikhail είπε...

ε φίλε, γιατί ποτέ δεν θυμούμαι τα γενέθλια σου; έχει τόσα χρόνια ποτέ δεν τα θυμούμαι. και πάντα λαλώ "του χρόνου", δηλαδή σκέφτου, πάνω στο κομοδίνο έχω με μολύβι της ημερομηνίες όλων όσων λαλώ να θυμούμαι, αλλά πάντα ξυχάνω σας όλους. άτε χρόνια πολλά!!!!! ααα και πίνε!

Νηπενθές είπε...

χαχαχαχα αφού ξέρεις φιλούι μου εν να σε παρεξηγήσω αν μου πεις ΕΣΥ στην μέρα μου!! το καλό μαζι σου εν ότι νοιόθω 2 φορές γενέθλια!:)

Δημοσίευση σχολίου

πέτε μου τα λλίο: