Truth is always strange — stranger than fiction. Lord Byron

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

ε λοτ λάικ λαβ

ανοίω την κουρτίνα, ουρανός δίχως άστρα, δίχως φεγκάρι, θαμπός, όπως τον ψεύτικον, σαν ένας καμβάς που εσιενώστηκε πάνω το λερωμένο νέρο του δοχείου που χρησιμοποιείς για να καθαρίζεις τα πινέλλα..
στο Λονδίνο ποττέ εννεν κατασκότεινα τζιαι έσιει νύχτες σαν την αποψισινή που βαθκιά στον ορίζωντα η θαμπάδα γίνεται πιο γκρίζα, βισσινιά, κότσιηνη.... σαννά τζιαι ο ήλιος εξίασε να δύσει..

τούτες οι αυπνίες πρέπει να σταματήσουν κάποτε..


μόλις είδα το a lot like love, ξανά. 
πολλά ωραία ταίνια, 
χαλαρή, 
με ψέματα, αλλά ωραία ψέματα :) 

7 σχόλια:

homo anisorropus είπε...

Ούτε που την ξανα άκουσα την ταινία. Να ψάξω να τη δω.

she είπε...

SANNA MOU TZE ISE EROTEUMENOS????? A? A?
KALIMERESSSSSSSSSS

Πρασινάδα είπε...

Είδα την τζαι εγώ. Εν ωραία ναι....εν ενθουσιάστηκα αλλά άρεσεν μου.

Νηπενθές είπε...

αννισσόρροποους,
να την ψάξεις. :)

she,
μπουαχαχαχαχαχαχα... εν τζιαι ανάγκη να ΦΩΝΑΖΕΙΣ.. ακούω σε δυνατά τζιαι καθαρά είπαμεν :) να σε πιστέψει τζιαι καμιά τωρά ότι είμαστε τάχα ερωτευμένοι... γιατί εν γείνετε δηλαδή τζιαι οι αρσενιτζιοί να δουν την ρομαντική κομωδία τους;, καταραμένη κοινωνεία που εδιαχώρισεν τα πάντα σε αρσενικό τζιαι θηλυκό. ΟΙ she μου εν είμαι ερωτευμένος (νομίζω δηλαδη :Ρ) έτω που το ποστ της Ούφ εθυμίθηκα τούτη την ταινία τζιαι είπα να την ξαναδώ γιατί έσιει αρκετό τζιερο!

πρασινάδα,
εν ταινία ανάλαφρη ε πρασινάδα, που όταν τελειώνει μένεις με το χαμόγελο στα χείλη, τζιαι έσιει τζιαι ωραίο σάουντρακ :)

Ουφ! είπε...

θα ψάξω τη ταινία που λες :-)

αγαπημένο τραγούδι... όου μάη γκοτ πότε πάνε Αθήνα;! μόλις μου ήρθε μια ιδέα! (άσχετο)

Νηπενθές είπε...

ουφ,
χαχα
νομίζω μέσα του Ιούλη, άκουσα έρκουντε τζιαι Λονδίνο φέτος τζιαι ενθουσιάστηκα! εν τα ιδέα αν επιτρέπεται?:Ρ

Ουφ! είπε...

μόλις είδα τη ταινία και ενθουσιάστηκα. ήταν ακριβώς ότι έπρεπε :-) σε ευχαριστώ για την ωραία επιλογή :-)

η ιδέα μου ήταν να πήγαινα Αθήνα να τους έβλεπα... έψαξα λίγο τα εισιτήρια και έχουν μείνει μόνο από 70 ευρώ και πάνω... συν το αεροπορικό εισιτήριο κλπ... προσγειώθηκα κάπως αλλά οκ νομίζω το αξίζουν, θα δω!

και μετά που είδα τη ταινία κατάλαβα και που κολλούσε το τραγούδι :-) τέλεια και παράφωνη σκηνή :-)

Δημοσίευση σχολίου

πέτε μου τα λλίο: