Truth is always strange — stranger than fiction. Lord Byron

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Νηπενθή

από τη συλλογή Νηπενθή του Κώστα Καρυωτάκη


νηπενθή να ερτείς πόψε στ' ονειρά μου
χρειάζουμαι το.
επεθύμησα σε, τζιαι ο λόγος εν ανύπαρκτος, εν να να μου πεις τούτα τα πράματα έτσι ένει.
να εχώ να σε θορώ να βουράς πάς το τζιήμαν μπροστά.. τζιαι εγώ να σε θαυμάζω.. να χαμογελώ.
το δειλινό να τα κάμνει ούλα μωβ τζιαι η σκϊά μου να φτάνει την δική σου τώρα πκιον..
να σταματάς βουλιάζοντας στη άμμο τζιαι να μου ψυθιρίζεις που μακριά..
να σε ακούω όμως καθαρά.. 
- έλα.. έλα να μου κρατάς το σιέριν..

5 σχόλια:

Rania είπε...

I find it ironic που έχει συλλογή με αυτό το όνομα..

she είπε...

she
ti simeni "nipenthes" anyways?

Νηπενθές είπε...

ράνια,
εν αρκετά γνωστή τούτη η συλλογή του καρυωτάκη

she,
νηπενθές, αρχαία ελληνική, ομηρική λέξη
απο το -νη που δείχνει άρνηση και το πένθος
κάποιος που πλέον δεν νοιώθει πένθος, το πολέμησε ή είναι εντάξει μαζί του. αισιόδοξο μπόρεις να πεις αλλά οί ακριβώς.. χρησιμοποιήθηκε κυρίως που τον Όμηρο σε νοσταλγικό περιεχώμενο..αυτά!

Atwa είπε...

πολλά down η διάθεση ή μου φαίνεται;

Νηπενθές είπε...

άτουα,
μάλλον φαίνεται σου:)

Δημοσίευση σχολίου

πέτε μου τα λλίο: