Truth is always strange — stranger than fiction. Lord Byron

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

για τις γυναίτζιες

να ζήσουν οι γεναίτζιες σήμερα τζιαι κάθημερα, που εγιορτάζαν εχτές
η γυναίκα ίσως είναι το πιο ιερό πλάσμα στον κόσμο, όπως τζιαι το πιο επικίνδυνο.

εγεννήσαν μας, εμεγαλώσαν μας, προσέχουν μας, ερωτεφκούμαστεν, αγαπούμε, πονούμε, πληγωνόμαστε, ταλαιπωρούμε, βασανίζουμε, αναζητούμε ανασφάλειες τζια στο τέλος καταλήγουμε να συν - ζιούμε ή να αναπωλούμε για τούτο, σε τούτο το πλανήτη γη.

ο άντρας δίχα την γυναίκα νομίζω ήταν να 'ταν καράβι δίχα παννί σε ένα ωκεανό, στάσιμο, αλλά με ούριο άνεμο..


το τραγούδι τούτο αφιερώνω στην μάνα μου, που ποττέ δεν της είπα χρόνια πολλά. Πρέπει να έσιει 10 μέρες να της μιλήσω τουλάχιστο, τζιαι σήμερα που με έπιασε τηλέφωνο, μετα που 5 χαμένες κλίσεις της τζιαι τελικά απάντησα το, εθύμωσα της γιατί με πιάνει τζιαι ενοχλά με τζια έκλεισα της το. Τελικά είμα πολλά μαλάκας γιος.
Για σένα μάνα να σε καλά, παρόλο που εν έχω τα κότσια να σου το πω... η μόνη γυναίκα που ίσως αληθινά μας αγαπά...

9 σχόλια:

stinkfist είπε...

eisai nai.. :) opws s'agapa i mana sou en tha se agapisei kamia alli gynaika

oloi etsi eimaste stin arxi pianei mas i mana mas til je tarassoun ta neura mas na tis to apantas twra pou se pianei

Rania είπε...

Να της το απαντάς της μάνας..και να μεν την κανοφανίζεις..και να την ακούεις..γιατί ξέρει καλύτερα. Εν αλήθκεια νομίζω..η αγάπη της μάνας..there's no match to it.

misirlou είπε...

εκτός από τη μάνα σου κανείς δε σε θυμάται σε τούτο το τρομακτικό ταξίδι του χαμού...

Νηπενθές είπε...

στινκφιστ,
χαχα! :)
μα πιαν αρχή; έσιει που τον τζιερό που εγεννήθηκα που την βασανίζω.

ράνια,
πρέπει να ελέγχω τα νεύρα μου, εν πράμα πάντα να τους πεθυμώ τζιαι τους θκιο μου τους γονιούς, αλλά άμαν είμαι κοντά τους ποττέ δεν το εκτιμώ!
έτσι ένει η αγάπη των γονιώ εν η πιο αυθεντική, που εν να την ζήσω τζιαι εγώ να σου πω στα σίουρα!

μισιρλού,
πιστέφκεις το ότι άμαν το έγραφα τούτο το τελευταίο για την μάνα τζια μένα έδωκεν μες το νου μου γιρόν τούτος ο στίχος.. αγαπημένο τραγούδι το θεσσαλονίκη!

Atwa είπε...

κι όμως ότι και να της πει εκείνη θα συνεχίσει να ενδιαφέρεται... πιάνε την κανένα τηλέφωνο καλέ...

"η μόνη γυναίκα που ίσως αληθινά μας αγαπά"
φύε το ίσως ;)κάμνει παραπάνω sense

Ανώνυμος είπε...

na tin piaseis k na tis peis k signomi!akou e8imoses ts!ene plasma na ts 8imoneis!kamia leo sou to en 8a se agapisei san tzini!!!

touto me "ο άντρας δίχα την γυναίκα νομίζω ήταν να 'ταν καράβι δίχα παννί σε ένα ωκεανό, στάσιμο, αλλά με ούριο άνεμο.." en na to po se 2-3 plasmata pu nmzn oti xoris emas pale kamoun!ala ela nte en kamete:P

mauve_dizziness είπε...

Οι γονείς μας είναι οι άνθρωποι που αξίζει να αγαπάμε παραπάνω και δεν τους το λαλούμε.
Ούτε εγώ τους το είπα ποττέ και μετανιώνω. Εν βγαίνει εύκολα.
Αλλά ένα τηλ σε άσχετες στιγμές, σίουρα εκτιμούν το.

Νηπενθές είπε...

άτουα,
έπιασα την σήμερα! έκλεισε μου το τζίνη!!! χαχα
που τα αλήθκια εκέφτουμουν τζια εγώ να βάλλω το ίσως ή όι όταν το έγραφα τελικά άφηκα το γιατί εν θέλω να είμαι απόλυτος.. αλλά ίσως έσιεις δίκαιο αξίζει να το φίω!

νεκατωμένη,
ναι είπα είμαι μαλάκας,
να το πεις τζια άμαν σου πουν ποιος το είπε να τους πεις ένας άντρας που έχασε την πορεία του..

μωβ,
αχχ μωβ μου εν αλήθκια τούτο που λαλείς τζιαι πως γείνεται να είμαστε μερικές φορές τόσο σκληροι μαζί τους.. Εν αλήθκια γενικά ποττέ εν βγαίνει εύκολα στους ανθρώπους που παραπάνω το αξίζουν..

mauve_dizziness είπε...

Είμαστε τόσο σκληροί και εν οι μόνοι που τα αντέχουν ούλλα!

Δημοσίευση σχολίου

πέτε μου τα λλίο: