Truth is always strange — stranger than fiction. Lord Byron

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Δευτέραν πρωί

A friend in needs a friend indeed, a friend with weed is better, a friend with breasts and all the rests, a friend who is dressed in leather...κάπως έτσι ξεκινάει το πρωινό Δευτέρας, με τα headphones στα αφτιά.
Ένα πρωινό που μοιάζει περισσότερο με δειλινό.
Μελαγχολικό, βρεγμένο, μελομένο.
Μια μέρα τυπική. Εκέι στα βιβλία τους, στις θεωρίες τους, στους αριθμούς τους, στα κομπιούτερς τους.. στα συστήματα τους.
Βαριέμαι.
Η ημέρα σήμερα όμως με περιμένει και δουλειά ακόμα περισσότερη. Προετοιμαζόμουν ψυχολογικά το Σαββατοκυρίακο γι'αυτό. Η εργασία: δύο μέρες πανεπιστήμιο, ένα ολόκληρο μάθημα. Σε δυο μέρες πρέπει να βγάλω υπολογισμούς για το κτίσιμο μιας ολόκληρης πολυκατοικίας.
Δύο 24ωρα σχεδόν δίχως ύπνο.
Ευτυχώς εν είμαι μόνος μου αλλά είμαστε σε ομάδα των δύο.
Τζιαι ρωτά με τωρά η 'συνάδελφος': "Πκιάνουν σήμα;"
Έκαμεν τα μαλιά της, κότσο πάνω.
Ήταν καλό.
Έκαμεν με να γελάσω...


4 σχόλια:

Rania είπε...

I love the song!
Εν πειράζει..this is the life at uni..μετά I assure you θα είναι χειρότερα..τουλάχιστον σε οτι αφορά πόσα πράματα θα έχεις να κάμεις σε 2 μέρες!

Ουφ! είπε...

καλή επιτυχία στο μάθημα :-)

stinkfist είπε...

love the song mate..

Triolouin είπε...

Tί μου εθύμισες τωρά!Τα πρωινά που έπιανα το τρένο να πάω στη δουλειά στο Λονδίνο, έπαιζεν το τζιαι το δικό μου i-pod every single f*** morning!

Δημοσίευση σχολίου

πέτε μου τα λλίο: