Truth is always strange — stranger than fiction. Lord Byron

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

μπλογκάρω-ιταλοί-ροκόβιος


σήμερα ερώτησε με ένας φίλος μου, ο ένας που τους θκιο που τους θεορώ αδέλφια μου... γιατί γράφεις μπλογκ; τι εσιεις; να μας μιλάς εμάς. ξέρεις το ότι είμαστε δαμέ ενεν;
χαχαχα εγώ ήθελα να γελάσω.. γιατί ότι κάμω νομίζουν ότι εν σημάδια κατάθλιψης; οι εν ενει! έτο απλός έτσι γουστάρω να τα γράψω κάτο τζίνα που σκέφτουμε τζιαι κάμνω το...
παλιά που ήμουν μιτσίς είχα τραύμα επειδή έγραφα κάτι σαν τα απομνήμονευματα (μιλούμε ηλικία 10 χρονών) τζιαί ήβρεν τα ο πατέρας τζιαι εδιέβαζεν τα μεγαλόφονα να τα ακούσουν ούλοι. Πολλά χάλια. Εντράπηκα. Τζιαι είπα εν θα ξαναγράψω τι νοιόθω. Ήταν λάθος του παπά μου να κάμει κάτι τέτοιο. Αλλα οκέι εξεπέρεσα το τωρά, για αυτό γράφω.
Γράφω για μένα, αρέσκει μου. Τέλος.

ακούτε τωρά ιστορία πως εδιαδραματίστηκε η αποψινή νύχτας,
αποφασίσαμε να παμε (αντροπαρέα 3 ατομα) σε ένα μπαράκι ροκ στο κάμτεν. Σε τούτο το ροκ μπαράκι εν εξαναπεία, κανένας μας εν εξαναεπίεν.
Μέσα στο τιουμπ, θκιο πιττομενοι ιταλοί έπιαν μας κουβέντα. Εγω αμαν θορώ πελλούς τζιαι πιττομένους ενθουσιάζουμε! πιανω τους κουβέντα εν πολλά ενδιαφέρον τι εχουν να σου πουν σε αυτή την 'μουδιασμένη' στιγμή της ζωής τους. Ερώτουσαν μας που ποθεν είμαστε, κλασσίκο. Είπα τους from the country Bananias. επέξαν πελλό τζιαι είπαν ότι ηξέραν την. Μετά ερωτήσαν μας τι ομάδες υποστηρίζουμε. Είπα τους ανόρθωση εγώ, σιγά να μεν τη ηξέραν. Δεν την ηξέραν. Εθυμισα τους το μάτσ πριν 2 χρονια που επέξαμε με την Ιντερ Μίλαν στο τσαμπινος λιγκ.  Ναμπο ήθελα τζιαι εσινάφερα την Ίντερ.. αρκέψαν τζιαι φωνάζαν INTER INTER NERAZZURI SENIORA VECHIA.. οι άλλοι μεστο το τρένο επάιζαν πελλό. Επροσφέραν μας να πιούμε που το μπουκάλλι της κοκα κόλας που επίναν. Σιγά μεν επίναμεν.. εν τους εθωρούσαμε ενταλος ήταν; σιούρα εν ίσιε ΜΟΝΟΝ κοκα κόλα τζιμέσα.. έτο τζιαι λίην σπράιτ τζιαι εσμίξαν τα... οι Ιταλοί εν γνώστο δεν σηκώνουν το ποτό!
εκατεβήκαν γκριν παρκ τελικα τζιαι εμέις εσυνεχίσαμε για κάμτεν.

κατεβένουμε κάμπτεν. ωραίο το κάμτεν. εν πολλά alternative, με τις πιο ωραίες κομμόσεις (χαχαχα).
μετα που λλίο ήβραμεν τζιαι το στεκκούι.
πίττα.
εμπίκαμεν μέσα.
τι ΔΕΝ μου άρεσαν:
- οι γνωστοί εγγλέζοι που εν πίττα τζιαι επιμένουν να πίνουν τζαι άλλο ενώ δεν το σηκόνουν
- οι γελίοι τεράστιοι τύποι που εν 100 + κιλά τζιαι χορέφκουν όπως τους ανεμοστρόβιλους - τούτοι ειναι τζιαι επικίνδυνοι.
- οι ροκ μιτσιές-κοπελλούες-γυναίτζιες δεν είναι όμορφες.. εν ελάχιστες οι όμορφες
τι όμως μου αρέσαν:
- ΤΕΛΕΙΑ μουσική, ισιεν τζιαι ζωντανή στην αρχή
- πολλα ωράια ατμόσφαιρα που σχεδόν ούλοι εχορέφκαν τζιαι εδιασκεδάζαν το.. πράγμα στην κύπρο που κανένας δεν χορέφκει..
- φτινό ουισκάκι - ουίσκι σκέττο με πάγο - έναν εν το ποτό
- καλήν παρέα
- το ΑΝΟΤΤΕΡΟ ομως ήταν έναν γερούι 75 περίπου χρονόν- σοβαρομιλώ τωρα, που εχόρεφκεν όπως τον πελλό πάνο στην σκηνή τζιαι έκαμνε κάτι χορευτικές κινήσεις του 60ς. Ίσιεν το. Ήταν καλός τζιαι εν του εφαίνετουν. Έφκαλε τζιαι γυναίκα. Μιαν πρέπει 40 χρόνια πιο μιτσιά του. Πρέπει να εν σειράς του Keith Richards. Εχάρηκα τον.

ηδού και οι αποδείξεις:
 με την μιτσιά που έφκαλε..

πάνο στην σκηνή...

τζιαι έναν κοντινό στο μπαρ..

Συμπέρασμα:
η ζωή εν ωραία τζιαί αυθόρμητη τζιαι αμαν θέλεις ούλα γίνουντε...
καληνύχτα!

4 σχόλια:

Rania είπε...

Ααααααα...Camden..θέλω και εγώ:(

Νηπενθές είπε...

@ Ράνια

Τώρα να σου στείλω λλίο..:) ή κόπιασε

Ανώνυμος είπε...

etsi sovara eshi pola anomalo kosmo! Ma me to pappou sior?:P

Νηπενθές είπε...

@νεκατωμενη
χαχα μα είδες! ο ανωμαλός ο κόσμος εν παντού ειδικά στο Καμτεν... αλλά έβαλεν μας γιαλια ο παππους.. βασικά νομίζω εχώρεφκε μαζί του τωρά ενιξερω αν ήταν τζιαι πλούσιος για να την πάρει σπίτι.. :P

Δημοσίευση σχολίου

πέτε μου τα λλίο: