Truth is always strange — stranger than fiction. Lord Byron

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Εκνευρίζομαι..

Νευριάζω ρε κουμπαρέ.. εγύρισε μου πως το λαλούμεν.. Εβαρέθηκα! 

Ίσως να είμαι απαισιόδοξος.. οι αποκλείεται λαλούν το πολλοί για αύτο ένεν αλήθκια. Εξάλλου τι γνωρίζει ο όχλος; Αυτός που ξέρει καλύττερα τον εαυτό μας έννεν άλλος που τον δικό μας εαυτό! και συν την άλλης αφού συνήθως έχω πάντα δίκαιο...
Νευριάζω με
- τον κόσμο που έπαψε να εν' αυθόρμητος, να βλέπει τα πάντα ως πρέπει και δεν, να εν κλεισμένος σε ταμπού τζιαι να ακολουθεί την μόδα.. η μόδα εν ακολουθείται αλλα δημιουργείται επαναστατώντας
- τον κόσμο που εν' έσιει άποψη, αλλά πέρνει μερκές γιατί φοάται να μείνει μόνος του.
- τον κόσμο που φοάται
- τις μιτσιές που νομίζουν εν γυναίτζιες
- τις φοιτήτριες που το παίζουν παλαβές γιατί νομίζουν εν κιουτ!
- τις γυναίτζιες που ένιξερουν νάμπον θέλουν
- τους αρσενικούς που λαλούν οτι ξέρουν νάμπον θέλουν
- τον κόσμο που λαλεί: "εγώ εν μετανιώνω για τίποτε που έκαμα, για αυτό για κάτι που θα κάνω πρέπει να είμαι σίουρος/η" ε κάτσε την μάππα χαμέ ρε φίλε/η που εν εμετάνιωσες ποττέ σου για τίποτε. Ποιος είσαι δηλαδή ο Ιήσους, η παρθένα Μαρία οξά ο Μαραντόνα.. Δηλάδη πόσο εγωιστής ή αφελής ή είσαι στον κόσμο σου τζιαι νομίζεις ότι εν' έκαμες ποττέ λάθος η τα λάθη σου εσένα εν επληγώσαν άλλους..εεεεένιγουεις.. εγώ είμαι παραπάνω της άποψης 'καλύτερα να μετανιώνεις για κάτι που έκαμες παρά για κάτι που εν έκαμες' αλλα αυτός ειμαι εγω..
- με τον εαυτό μου γιατί εσιεί φορές που αν δεν γίνει ρεζίλι εν θα ηρεμίσει
- με τον εαυτό μου που εν προσπαθεί να δίξει καλό πρόσωπο αλλά θέλει να το πέξει τζιαι τάχα κυνικός
- με τον εαυτό μου που οι μικροπρόθεσμοι στόχοι μου εν φκένουν ποττέ επειδή εν έσιει περίπτωση να βάλω την ζωή μου σε πρόγραμμα..
- με τους δήθεν που το παίζουν ήθεν τζιαι για τους φίλους που το παίζουν καρδιακούς
- με την κατάντια μου γιατί άρκεψα να γράφω μπλογκ γιατί πλέον εν εμείναν πολλοί να τα λαλώ!

ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ!,
ο νηπενθές

4 σχόλια:

Rania είπε...

Τι σημαίνει νηπενθές if I might ask? (πρώτον)
Καλή αρχή και καλώς όρισες στον κόσμο των bloggers! (δεύτερον)

Και τρίτον..συμφωνώ με τα όσα λές αλλά εγώ είμαι απο αυτούς που δεν μετανιώνουν για όσα έκανα. Τα αναγνωρίζω τα λάθη και τις φορές που δεν είχα την καλύτερη συμπεριφορά αλλά απο αυτά τα λάθη μαθαίνουμε άρα οι επιλογές μας είναι αυτές που μας διαμορφώνουν άρα γιατί να μετανιώνουμε γιαυτές?

Νηπενθές είπε...

@Ρανια

Χαίρετε :)
Πρώτον: νηπενθές απο τις αρχαίες λέξεις νη-όχι και πένθος που σημαίνει όχι στο πένθος δηλαδή κάτι αισιόδοξο. Είναι λέξη του Όμηρου και συνήθως χρησιμοιήτε μεσα σε νοσταλγικό περιεχόμενο. Την συνάντησα μια φορά σε ένα επεισόδιο των Άγριων παιδιών - σειρά ενος κύκλου του μεγκα ελλάδος πριν νομίζω 3-4 χρόνια..

Δεύτερων: Καλός σας βρήκα :):)

Τρίτων: χεχε :) ωραία απάντηση. Πιστεύω το σημαντίκο είναι να ξέρεις ότι θα κάμεις, θα πρέπει να το αντιμετωπίσεις. Αρνητικό η θετικό να 'ναι το αποτέλεσμα όπως είπες και εσύ μας διαμορφώνουν τζιαι μας κάμνουν τζινο που είμαστε.. απλος έγω ήθελα να 'πω ότι πολλά πράματα κάμνω τα αυθόρμητα τζιαι εν το πολλοσκεφτούμε αλλά τζιαι πάλε δεν τα μετανιόνω για ότι μου επροκαλέσαν εμενα. μετανιόνω όμως για την θλίψη τζιαι απογήτευση που μπορεί να προκάλεσα, γιατί δεν πιστεύκω ότι αξίζω να πληγώνω άτομα αλλα μερικές φορές είναι αναπόφευκτο...λόγω λάθων επιλογων που μετανιόνω..

Rania είπε...

Τα λάθη όμως είναι αναπόφευκτα. Κάποτε θα πληγώσεις κάποτε θα σε πληγώσουν. Το σημαντικό είναι να μαθαίνουμε κάτι απο αυτά!

Νηπενθές λοιπόν...οκ εσύ θα ταιρκάσεις με την Μάνα γιατί και τζείνη εν έτσι αισιόδοξη! Εγώ είμαι more on the other side..αναγνωρίζω φυσικά οτι εν σημαντικό να βλέπουμε τα πράματα αισιόδοξα και θετικά χωρίς να το καταφέρνω πάντα!

Mikhail είπε...

i eftixia ine i nostalgia tis epanaliyis, aman perna o xronos pale nostalgis ta lathi (kirios kina) k idios tis stigmes pou epligothis epidi dioun istories na lalis k na zis.... nomizo diladi.

Δημοσίευση σχολίου

πέτε μου τα λλίο: