Truth is always strange — stranger than fiction. Lord Byron

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Όταν δεν είμαι νηφάλιος

Μετά τα 7 ουίσκια απόψε μπορώ να πώ ότι δεν είμαι και στα καλλύτερα μου.
Μουδιασμένος ή κάτι.... καλά τα βρήκα απόψε να έρθω σπίτι. Μην πω ότι η ορθογραφία μου καλυτερέυει υπό τέτοιες συνθήκες.
Πήγαμε να δoύμε τον Σαββα που ήρθε Λονδίνο, εκτός έδρας όπως λέει και ο ίδιος:

Η νύκτα πριν ακόμα να αρχίσει προβλεπόταν να ήταν μουδιασμένη, ανέμελη, τρελή τελοσπάντον..
Αντροπαρέα.
Ξεφύγαμε... και στην σκηνή να κάνω πιρουέττες μετά το αλκοόλ και όταν πλησιάζω το τραπέζι με τις κοπέλλες να λέω της πιο ατίθασης  "ωραίο μπούστο έχεις ε;" και να γυρίζει το κεφάλι απαξιώντας πως δεν της μίλησα... Καλά λέω εγώ δεν είπα και κάτι ψέμα αφού ωραία είχε τα προσόντα της και ακόμα πιο προσεχτικά τα αναδείκνυε.
Αλλά έτσι είναι άμαν πούμε στα αλήθεια αυτό που θέλουν να προκαλέσουν ήτε είμαστε μεθυσμένοι ήτε τρελοί και παράφρωνες.
Εγώ δεν το καταλαμβαίνω αυτό.
Και διερωτούμαι.
Που βρίσκομαι; Τι κάνω; Και τι αναζητώ;
Τίποτα σου απαντώ απλα μια ευκαιρία για μια αυθεντική στιγμή, σκέφτομαι μέσα μου, αλλά εύκολα το ξέχναω και σκέφτομαι αυτά δεν πουλιούντε αλλά ούτε αγωράζουντε... μονάχα εκτειμούντε από τα κατάληλα άτομα που κατανοόυν αυτά τα καπρίτσια μιας ανέμελης ζωής δίχως όρια και φραγμούς. Δίχως κόμπλεξ και καλούπια. Δίχως ψέματα και ανασφάλειες. Δίχως υποσχέσεις και όρους. Να ξέρουν πως υπάρχουν. Να ξέρουν πως είναι σπουδαίοι χώρις να έχουν την ανάγκη να τους το πούν. Να είναι ταπεινοί και να τα δείνουν όλα.
Μονάχα να ξέρουν να αγαπάνε....

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

orea t songaki sou:P

oso gia to sxolio pu ekames sti korou eee mn karteras je apantisi!!!Kapos ako4o, ala mporo na s po oti ts arese:P

"Τίποτα σου απαντώ απλα μια ευκαιρία για μια αυθεντική στιγμή, σκέφτομαι μέσα μου, αλλά εύκολα το ξέχναω και σκέφτομαι αυτά δεν πουλιούντε αλλά ούτε αγωράζουντε... μονάχα εκτειμούντε από τα κατάληλα άτομα που κατανοόυν αυτά τα καπρίτσια μιας ανέμελης ζωής δίχως όρια και φραγμούς." PU na to evris touto dame akrivos pu egra4es pes mou pu eshi na sta8o k ego sira:P

Νηπενθές είπε...

:) χαχα.. το συγκεκριμένο σχόλιο ήταν λλίο άκυρο, για να προκαλέσει τζιαι να κάμει κάποιο να γελάσει.. νομίζω έκαμε την δουλειά του.

όσο για το άλλο, (έγραφα το άμαν ήμουν πιττά εψές)
αλλααά...νομίζω υπάρχουν τέτοια άτομα φτάνει ο συγκεκριμένος/η που τα ψάχνει να εν αυθεντικός, αυθόρμητος, να διά τζιαι να μεν περειμένει αντάλλαγμα.. να τρώει τα μούτρα του/ης τζιαι να ξανασηκώνετε... τζιαι άμαν αξίζεις έρκουντε που μόνα τους τζιαι σε βρίσκουν τουτα που έγραψα..
Όοομως με βασή τις επιλογές του/ης διά πάνο σε τζίνους/ες που του/ης αξίζουν(λόγω επιλογών)..
που σημαίνει έννεν πάντα η σωστή επιλογή..
αλλά συμβαίνει..

Ανώνυμος είπε...

touta pu laleis to enapotheto isos k sto nearo ts ilikias!!!Persi je ego ama deis stis idies vlakies pisteuka...Fetos evala nou!!!Oti pisteukoume oti ine, i oti zoume en idea tou mialou mas!!!Dinoume tin varitita k tin simasia sti stigmi kai stous an8ropus pu emis 8eloume i nomizoume oti 8eloume!!! nta3ei it doesn't make any sense ala nmz 8a piaseis to point mou:P

Νηπενθές είπε...

εγώ όταν μεγαλόσω θέλω να γίνω παιδί.. μεν είσαι τόσο σίουρη για το νεαρό της ηλικίας, καταλαμβαίνω τι λαλείς αλλά δεν πάυω να είμαι ονειροπόλος :P

mauve_dizziness είπε...

keep being authentic και θα έρθουν τα αυθεντικά να σε έβρουν! Άρεσε μου και η ταπεινότητα που ανέφερες, το πιο μεγάλο αγαθό.
θέλω κι εγώ να δω live τον Ισοβίτη!

Νηπενθές είπε...

@ Mauve_dizziness
ναι πραγματικά η ταπεινότητα είναι αξία που δύσκολα βρισκεις σήμερα..
Ο Ισοβίτης έχει και άλλες παραστάσεις Αγλλία, δεν ξέρω που μένεις.. αλλά πισω στην Κύπρο περιμένω να πάω για να τον ξαναδω και να βρεθώ με την παρέα..
Καλώς όρισες μπαι δε γουέι, τζιαι εγώ νεος είμαι στην μπλογκόσφαιρα!

mauve_dizziness είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
mauve_dizziness είπε...

Ευχαριστώ.
Έκαμα μια "μουδιασμένη" αρχή, θα δείξει το μετά.
Κάτι έκαμα λάθος στο πάνω ποστ, μαθαίνω ακόμα :)
Αθήνα είμαι, ελπίζω να είμαι τυχερή να τον δω κάποια στιγμή Κύπρο.

Νηπενθές είπε...

Στην Κύπρο συνήθως έχει παραστάσεις στην Λεμέσο κάθε εβδομάδα και στην Λευκωσία στο μπαράκι στο Σκαλί κάθε Κυριακη. Μπόρεις να τα δεις εδώ: http://www.savvasisovitis.com/

Δημοσίευση σχολίου

πέτε μου τα λλίο: